Tuesday, May 12, 2009

Selamat Pengantin Baru

Salam,

Ucapan Tahniah dan Selamat Pengantin Baru kepada NORHAYATI BT. ABD AZIZ & suaminya. Kami mendoakan agar mempelai ini agar sentiasa bahagia dan berkekalan. Semoga Allah memberkati dan melimpahkan berkat kepada Pengantin Baru kita ini......Amin....

Hari Nikah







Hari Kenduri




Wife's Azri, Ida Seriwati, Yusni.....




Sorry ler kengkawan...busy sesgt dgn kenduri adik aku kahwin...masalah pengantin ni jugak tak bagi2 gambar dia kat aku....ni jelah yg dpt aku upload...itupun from azri..TQ Azri!!!!!

7 comments:

Linda said...

Congrats to Yati...

Nampak lain la Yati now, Uni..dia keja kat mana?

Little miSSy said...

congrats Yati.. sori lmbat wish...

Fahmi said...

Congrats yati..berseri2 nye Yati :)

canggunmulan said...

mmmmm...sebuah company di shah alam tak salah aku...tapi di mana yeh?....yg aku tau dulu keje kay Malakoff sekarang tak tanya lah pulak...

faizhanim said...

congrats yati...dah lama tak buka blog...tak taula plak...

kerambit said...

sukan tu nanti saya nak main bola bleh tak???

x rugi amik saya...

nayan said...

kalau jumpa kat memana sekarang ni, kompom aku tak kenal minah nie..