Thursday, October 16, 2008

Assalamualaikum w.b.t

Kami sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada semua rakan taulan, senior-senior dan junior-junior yg mengunjungi blog ni. Di kesempatan ini, saya ingin memohon kemaafan sekiranya terdapat keterlanjuran kata-kata dan perbuatan sepanjang persahabatan kita. Sekiranya terdapat salah dan silap dalam tulisan blog ini, harap dpt dimaafkan. Semoga kemeriahan Hari Raya kali ini akan merapatkan lagi perhubungan kita semua.


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN

Yusni, Azhar, Shahiran Zulkarnain & Amir Hamzah.


5 comments:

kErAmBiT said...

Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir Batin...
Semoga Diberkati dan Dirahmati Allah...

AyuG said...

Berapa lama ko amik masa nak pilih gambar ni yus? hik hik... aku doakan ko sekeluarga bahagia hingga ke nafas terakhir.

amin...

anak ko dedua comel cam maknyer.. (^^)

canggunmulan said...

hik..hik...anak aku sampai dah bosan tangkap gambar lah..kah..kah..

TQ Uya & Kerambit..walaupun aku tak kenal sape ko ni...mmmmm

kErAmBiT said...

ok je...
awak mesti kenal punya...
saya bleh kenal...
yusni bt ibrahim kan...

canggunmulan said...

hahaha...dah gambar aku..mesti lah ko kenal..apa kata ko letak gambar ko kat blog ni..