Thursday, November 13, 2008

BainunAlumni Bowling

Persatuan Alumni SMK Raja Permaisuri Bainun, Ipoh (Bainun Alumni) dengan kerjasama Jawatankuasa Pelaksana Bainun Alumni 97-01 dengan ini menjemput seluruh bekas pelajar SMK Raja Permaisuri Bainun untuk menyertai Kejohanan Boling Tertutup Bainun Alumni yang akan dianjurkan. Kejohanan ini berbentuk amal lagi membantu mengisi tabung dana BainunAlumni yang baru sahaja ditubuhkan. Butir-butir kejohanan adalah seperti berikut:

Tarikh: 13 Disember 2008 (Sabtu)
Masa : 1.30 petang
Tempat : Pin Junction Bowling Centre, 301, Tingkat 3, CINELEISURE DAMANSARA, Jalan PJU 7/3 Mutiara Damansara, 47810, Petaling Jaya, Selangor
Bayaran : RM 30/ seorang ( RM 120/4 orang sekumpulan)

Bayaran boleh dibuat melalui akaun CIMB (02080064467529) atau Maybank (162115839565) – Zuhaili Mohamad Ramly atau dibayar pada hari kejohanan.

Borang pendaftaran boleh dimuat turun di laman web http://www.bainunalumni.org atau email kepada sekretariat. Borang yang telah diisi bolehlah di emailkan kepada sekretariat dibawah.

Tarikh tutup pendaftaran adalah pada 28 November 2008.


”Dari Alumni Untuk Alumni”

Pendaftaran & Pertanyaan:
Azim (012-5035031 - azimazmi@streamyx.com)
Zawani (012-3785669 - zawani_halil@yahoo.com)
Zuhaili (012-6159249 - zuhaili@utm.my)

9 comments:

canggunmulan said...

thank you zatil.....muaaaaaaahhh

Anonymous said...

Who's going? aku ada wedding hari tu, will try to attend it..

ZaTiL said...

np uni... menarik gak bowling tournament... kalau aku ader kat KL and tgh free, sure aku dah form satu team ajak memeriahkan tournament ;)

Anonymous said...

untuk dok kl je ni... kami ni cam x leh join le... :(

Shark said...

nak seribu daya, tak nak sribu ringgit bg aku...aku bleh wakilkan korang2 yg diluar kawasan...hahahah

azfa said...

aku hengat buat kt ipoh ka..dekat skit..(mcm le aku blh pegi...)

Anonymous said...

That day aku ada tennis tournament kat UPM. Maybe next time. Teringin juga nak jumpa member-member lama nie.

Kinokuniya said...

tu la...kalo buat kat ipoh insyaAllah aku leh join...sebab jumaat ni aku balik tepen nak attend wedding kawan aku di kulim...tapi wedding tu postpone...so aku memang free sampai isnin...

kalo buat kat kl, mintak mahap je la

Anonymous said...

wedding pun leh postpone?