Monday, September 8, 2008

Kenangan Lalu..

Salam semua... Kali ni turn aku pulak nk berceloteh kat sini..Since it's my first time, so please excuse my writing.. Aku sebenarnye nak share a few photos yang berjaya dijumpai masa aku balik teluk intan arituh.. ni pun setelah beberapa gambor aku tapis.. bila tengok balik gambor2 masa sekolah dulu..mmg buat kita menyeghongin sensorg..ada gak yg ketawa berguling2 tengok kecomotan & betapa stylonyer kita zaman muda2 dulu..ok..enjoy yer..


1st pic..

From left: Aku, Ezaimy, Azfa, Yani, Diana, Zatil, Shikin J, Meah, Nani, Laily, Heizel, Fuzaimah


Gambor ni masa kita buat persembahan Hari Keluarga tahun 1991.. kita bebudak form 2 aras 3(B11, 12 & 13) Aspuri berlakon iklan raya kalau x silap(correct me if i'm wrong)..Azfa jadi bapak, Ezaimy mak.. aku anak pompuan dgn Yani anak lelaki.. tapi aku dah tak ingat storyline nyer camne.. pastu nyanyi ramai2..

2nd pic..
From left: Aku, Shikin J, Yani, Zidah, Laily, Zita


Aku rasa ni antara gambor yg berjaya menggeletek hati aku.. huahahaha.. mmg muka memasing x baligh lagi..ekeke.. ni masa event yg sama..



3rd pic..


Choir Group
1st row, fr. left:Laila,Azura,Salwa,Diana,Noni,Fuzai,?,Zita,Nora Eliza,Aku,Ain,Mariam,?,?,Kasuma
2nd row,fr.left:Eka,?,Ezaimy,Azfa,?,?,Cu'e,?,Yani,Iza,Amalina,?,Rosidah,Ida,?
3rd row,fr.left:Yannor,?,?,?,?,?,?,Meah,Siti Fatimah,Laily,?,?,?,Zatil,Dura,?,?
Last row: .....Samiza, Azwati,?,Roswati,Tasha,?.......(tu je yg aku nampak)
Conductor: Hazel Pianist: Som


Ni gambor koir..agak kecikle gambor ni..cuma nama2 di atas je yg aku ingat..ada yg x nampak.. aku sebenarnye mmg suka masa latihan koir..rasa macam enjoy sangat wlaupun cikgu yati tu mmg garang cam singa.. but she's a great choir teacher i guess..ingat lagi..kena tengking, kena marah depan org ramai..bukak mulut masa nyanyi!!.hehhee scary gak kekadang..masa ni form 3 kot(again, correct me if i'm wrong)..perform utk apa tak ingat dah..tapi aku agak bangga dapt main angklung..at least lepas keluar sekolah org tanye aku apekebenda nye angklung tu dpt la aku explain kt diorg..ni antara pengalaman yg tak boleh aku lupakan..next..


4th pic..


Fr. left:Najwa,Intan,Azura,Zida,Zarina,Ida,Aku,Rowe,Laily,Azfa,Zetty,Roxette,Uni,Shikin M,Mazwin

Ni masa nak main bola baling rasanye..(sejak bila pulak aku join main bola baling?)..mmg kita semua kanak2 yg riang dulu kan?..happy semedang..sesapa perasan x sape yg kat sebelah Shikin Mohsin tu?..


5th pic..


Aku,Laily,Arnie,Aidee,Zidah,?,Suzy



Memang dasar suka bergambor..tak kirela location elok ke tak..korg perasan x ni kat mana?..hahahar..
6th pic..
Red Roses & die hard supporters!...

Football players kite pun tak kurang hebat gak..Manthap!..Lan, Hamra, Fahmi, Syed, Wak Ngu, Awie, Eddy Ezli, Nayan, Syam, Syarman, Tajul, Fariz, Din, Meor, Jay..kat atas tu Fairuz, Din & yg lain2 yg tak brape nk nampak muka memasing..(ni sume main ker?)..tp sebenarnye supportersnye yg lagi hebat!
7th pic..

Fr. Left: Uni,Aku,Uya,Laily,Zidah,Zida,Shikin J,Roxette


Zidah,Aku,Shikin J,Zida,Zetty,Uya,Roxette,Uni,Laily


Gambor2 ni masa jamuan perpisahan akhir tahun form 5..(sorry aku x hengat nama cikgu2 tu..)semua dressed up catik2 time tu..echeh..seperti biasa Uni dgn muka controlnyer..hahah..sedih sebenarnye nk tinggalkan sekolah..5 tahun beb!..nak tinggalkan member2 yg tido sesama kekdg tido sekatil, mandi sekali, makan stray..mana x sedey..okla..takat ni je la.. ada gambor lg aku update ye..chow bebeh!

11 comments:

AyuG said...

Omigod maz!!! mmg muak sememeh belaka.. wakakakakak... balik nanti aku nak cari gambar budak form 5 yang dok kat sick bay masa SPMlah.. besh giler time tu..

thanks maz sbb sesusah scan gegembo tu..

ilebiu.. mwah

canggunmulan said...

aku ada gambar yg kat sick bay tu..tgk scan..tapikan masa tu seksi lah pulak korang..aku kena edit sblm publish kat sini..hahaha..tapi mmg happening..byk projek kita buat kat sick bay tu..hahaha

aku biasalah..muka asyik control je dulu..ceh..perasan cun lah konon...dressing pun mcm mak datin..haha..tapi best tgk gambar ni balik..kena simpan ni...buat khazanah aku..

Kinokuniya said...

mujur muka aku tak keluar....hahahahhah

ZaTiL said...

aku pun actually suka gak koir... bab2 main angklung and recorder la. awal2 aku main recorder... lepas tu baru main angklung. bangga gak leh main angklung... bukan semua org reti goncang mende tu kan ;) skrg nie kalau dgr bunyi angklung... sure teringat zaman choir :D

Kinokuniya said...

pape pun...aku respek toi angklung tu...korang main beramai2.....satu not sorang...dia main semua not sorang2 diri...

aku sebenonye minat koir ni...aku memang suka muzik....cuma aku tak tahan stress kalo dah join koir tu...tgk korang pun aku rasa sesak napas...apa lagi kalo aku seniri yang join...so aku memang respek la korang semua

yatie said...

hahaha...betullah yusni.semua dressing ala mak dati.yg tak tahan jambul tu.asal waktu dinner tu sumer tak macam pakai tudung betul2 yek?

Anonymous said...

sebelah shikin mohsein tu faiza mazwin, dan cikgu tu ajo kimia, kalau syarman sure ingat sgt sebab cikgu suke ngusik dia.. hehehe... tapi masa tu admire bodynya still slim... tapi entahle... sekrang camne dan dimana sekrang...

Anonymous said...

dah ingat dah nama cikgu tu Normah... yatie bitau... tq

azfa said...

he..he..kemain lagi dressing nya..masa tu trend dulu selepang (betoi ke eja nya??)..aku ingat lg masa salam peluk cium dgn cikgu normah..wangi giler perfume dia..white musk...dulu ramai kata muka dia macam ratu rock ella...

Nor Azidah said...

Mazni, masa ni kita perform depan Raja Nadzrin rasanya.

Cakap psl koir, ingat lg tak lagu El Condo Pasa & Looking Through the Eyes of Love?

Anonymous said...

salam... kengkawan... tengok balik gambo koir tu.. memang best... teringat ms perform tu... semua pakat senyum lebar... da x pandang instructor kat dpan da... semua pakat tengok raja nazrin..hahaha...very sweet memories.thanx 4 updating the pics.aku yg jd blakon jd mak tu...dorm b11 hahaha.